Zavolejte nám (Po-Pá 9-14)

Odstoupení od smlouvy

Níže jsme pro Vás připravili odpovědi na otázky týkající se odstoupení od smlouvy.
Fromulář pro vrácení zboží je ke stažení zde.

 

Jak postupovat, když zakoupené zboží pro Vás není to pravé a chcete jej vrátit?

 

POZOR! prodloužili jsme pro Vás dobu pro vrácení nebo výměnu zboží na 30 dní od nákupu.

 

V případě, že jste spotřebitel, máte dle § 1829 odst. 1 občanského zákoníku právo zakoupené zboží vrátit bez udání důvodu, a to do 14 dnů od data převzetí zboží. U nás až do 30 dnů od převzetí zboží.

Pokud nejste spotřebitel, tedy zboží nakupujete v rámci své obchodní či podnikatelské činnosti (o čemž rozhoduje uvedení IČ na nákupním dokladu), právo na odstoupení od smlouvy Vám nevzniká.

Jak zboží vrátit

Rozhodnete-li se využít tohoto práva, odstoupení od smlouvy je nutné nám odeslat nejpozději 30. den od převzetí zboží. Odstoupení od smlouvy a zboží zasílejte výhradně na adresu:

Sempra fashion s.r.o.
Nádražní 1705/48
Šternberk 785 01
 

Odstoupení od smlouvy je také možné zaslat e-mailem na objednavky@perfektnipradlo.cz. Se zbožím je zároveň nutné zaslat vyplněný formulář pro vrácení zboží - ke stažení zde.

Vracené zboží dobře zabalte, aby nedošlo k jeho poškození během přepravy. Ve Vašem zájmu doporučujeme zaslání zboží doporučeně, aby bylo možné prokázat odeslání zboží v případě ztráty zásilky. Ponechte si podací lístek do té doby, než Vám od nás přijde potvrzení, že jsme balíček přijali.

Zboží prosím uveďte do původního stavu, předejdete tím možnému snížení vrácené částky o náklady vynaložené na uvedení zboží do původního stavu.

Peníze za zboží Vám zašleme zpět na bankovní účet nejpozději do 14 dnů od doručení Odstoupení do smlouvy. Náklady na vrácení zboží jsou na straně kupujícího. Vracení peněz poštovní poukázkou není možné!

Zboží si můžete vyzkoušet

Zboží si můžete vyzkoušet, nemělo by však dojít k jeho zjevnému použití nebo opotřebení. Je třeba myslet na náklady, které budeme mít s uvedením zboží do původního stavu a které mohou být požadovány k úhradě.

Účtování těchto poplatků předejdete, pokud zboží uvede do původního stavu sami (očištění, zkompletování, správné zabalení, zachování původních visaček apod.) U spodního prádla je nutné dodržet hygienická opatření při zkoušení - prádlo se zkouší vždy na vlastní spodní prádlo, nikdy ne na holé tělo. Nejsou-li stanovené hygienické podmínky dodrženy, šlo by již o zboží, které nelze na základě směrnice 97/7/ES o ochraně spotřebitele, v případě smluv uzavřených na dálku, pro svůj charakter vrátit.

Odstoupit od smlouvy bez udání důvodu nelze, pokud bylo zboží již částečně spotřebováno. Nelze také odstoupit od smlouvy u zboží, jehož charakter to vylučuje, zejména z hygienických důvodů (např. nalepovací podprsenky, silikonové vycpávky, punčochy, punčochové kalhoty, ponožky, apod.). Pokud bude vrácené zboží neúplné, poškozené či viditelně opotřebené, může prodávající uplatnit náhradu škody.

S ohledem na různorodost zboží je každý případ odstoupení od smlouvy řešen individuálně.

Dodržení 30-ti denní lhůty

Pro dodržení lhůty je rozhodující, kdy je odesláno Odstoupení od smlouvy. Lhůta pro odstoupení od smlouvy trvá 30 dnů, a začíná běžet následující den po převzetí zboží spotřebitelem.

V co nejkratším termínu od zaslání tohoto odstoupení je potřeba, abyste nám předali zakoupené zboží, nejdéle však do 30 dnů od odstoupení od smlouvy. V tomto případě nevzniká právo na proplacení nezbytných nákladů spojených s přepravou zboží k prodávajícímu.

Odstoupení od smlouvy po uplynutí 30denní lhůty není možné.

Jaké dokumenty přiložit?

K vrácenému zboží doporučujeme vždy přiložit dokument, který potvrdí, že jste zboží zakoupili u nás a usnadní nám identifikaci daného zboží a požadavku. Je možné zaslat pouze vyplněný formulář pro vrácení zboží - ke stažení zde.

Jaké zboží nelze vrátit vůbec?

Spotřebitel nemůže odstoupit od smlouvy např.

V případě sortimentu intimního charakteru, jakým je např. spodní prádlo, zboží nesmí být nikterak užíváno. Spotřebitel má právo si zboží vyzkoušet s tím, že dodrží základní hygienické předpoklady takového vyzkoušení – zkoušet přes spodní prádlo nebo použít např. přibalené ochranné folie (v případě spodních kalhotek, plavek a podobného sortimentu). Nedodrží-li stanovené hygienické podmínky, šlo by již o zboží, které nelze na základě směrnice 97/7/ES o ochraně spotřebitele, v případě smluv uzavřených na dálku, pro svůj charakter vrátit.

Potřebujete jen jinou velikost?

Pokud si přejete jinou velikost či barvu, není nic jednoduššího než si v našem e-shopu www.perfektnipradlo.cz vytvořit novou objednávku. V případě, že zboží s požadovanými parametry na e-shopu nenajdete, nemáme ho již bohužel k dispozici.