Zavolejte nám (Po-Pá 9-14)

Česká pošta

Česká pošta doručí vaší zásilku obvykle během následujících 1 - 2 pracovních dní po celé ČR od potvrzení odeslání objednávky. V den expedice obdržíte podrobný e-mail s číslem balíku. Balíky jsou doručovány v pracovní dny, v běžné doručovací době, kterou Česká pošta nabízí v dané lokalitě.

Česká pošta telefonní avíza obvykle nenechává, ve schránce najdete však oznámenku o nedoručené zásilce a tu si můžete vyzvednout na vaší obvyklé poště. Pokud si zboží nevyzvednete do 7 dnů, je automaticky odesíláno zpět. Za opětovné zaslání v takovém případě účtujeme nové poštovné.

Pokud potřebujete znát bližší informace o stavu a termínu dodání vaší objednávky, můžete se dle čísla zásilky informovat na stránkách České pošty zde

 

<< zpět na Přehled způsobů dopravy 


Podle zákona o evidenci tržeb je prodávající povinen vystavit kupujícímu účtenku. Zároveň je povinen zaevidovat přijatou tržbu u správce daně online; v případě technického výpadku pak nejpozději do 48 hodin.