Zavolejte nám (Po-Pá 9-14)

Reklamace

Reklamace

 

Jak postupovat když…

...je přijaté zboží poškozené

Při přebírání zboží od přepravce si prosím pečlivě zkontrolujte dodané zboží. Zásilku, která jeví známky poškození, nepřebírejte, nebo sepište s dopravcem tzv. škodní list. Informace co dělat, když zásilka dojde poškozená, najdete zde


...zboží bylo dodáno nekompletní nebo neodpovídá objednanému typu

Pokud byla zásilka v pořádku, ale zboží bylo dodáno nekompletní nebo neodpovídá objednanému typu, obratem nás prosím kontaktujte prostřednictvím emailu pradlo@inprodej.cz (uveďte číslo objednávky, co konkrétně není v pořádku a v neposlední řadě také kontakt přímo na sebe) a my Vám následně poradíme, jak dále postupovat. Případné barevné odchylky od vyobrazení nejsou důvodem k reklamaci, pokud Vám barva nevyhovuje, máte možnost odstoupení od smlouvy

 

...chci vrátit zboží, které mi nevyhovuje

Pokud chcete vrátit zboží ve 14denní lhůtě bez udání důvodu, informace najdete zde

 

...chci zboží reklamovat kvůli výrobní vadě

I když je procento reklamací mizivé, je dobré vědět, že u nás máte stejnou záruku jako v kamenném obchodě. Je v našem zájmu všechny reklamace řešit co nejrychleji, takže se nemusíte bát, že byste na vyřízení čekali déle než je nutné (zpravidla je vše vyřešeno do několika dnů, nikdy však nepřesáhne zákonem stanovených 30 dní).

Záruka začíná běžet dnem převzetí výrobku spotřebitelem. Na zboží je poskytována záruka 24 měsíců stejně jako v kamenném obchodě. Prodejce odpovídá za všechny vady výrobku, které má zboží při převzetí kupujícím nebo které se objeví v průběhu záruční doby. Nevztahuje se pak na vady způsobené nešetrným zacházením nebo mechanickým poškozením. Reklamaci je možné uplatnit poštou i osobně.

V případě, že jste spotřebitel, reklamace bude vyřízena ve 30denní lhůtě.

V případě, že nejste spotřebitel, neexistuje zde zákonné určení lhůty, avšak i v tomto případě se snažíme vyřídit reklamaci v co nejkratší době.

Společně se zbožím doporučujeme pro rychlejší vyřízení reklamace doložit doklad prokazující koupi zboží (faktura) a vyplněný reklamační list. Reklamovaný výrobek není nutné adresovat konkrétnímu pracovníkovi. V žádném případě nezasílejte reklamované zboží na dobírku. Takové zásilky nebudeme přebírat.

Peníze Vám pošleme na Vámi udaný účet. Vrácení peněz poštovní poukázkou není možné.


Náklady spojené s dopravou zboží k nám k posouzení reklamace a zpět po vyřízení reklamace Vám budou uhrazeny při splnění těchto podmínek:

  1. s naším reklamačním oddělením bude předem dohodnuto, jaké zboží, kdy a jak dopravíte na vlastní náklady na naši adresu
  2. reklamace bude oprávněná (nebude se jednat např. o závadu způsobenou nesprávným ošetřováním, mechanickým poškozením apod.)
  3. na pradlo@inprodej.cz zašlete žádost o proplacení nezbytných nákladů spojených s dopravou reklamovaného zboží
  4. doložíte výši nákladů (sken účtenky za poštovné, přepravní list apod.).

Proplatit lze pouze náklady v přiměřené výši vzhledem k povaze zboží, např. náklady na poštovné, nikoliv za taxi službu.

 

Neopravitelná závada

Pokud nám bude výrobcem sděleno, že je zboží neopravitelné, bude reklamace vyřízena přednostně výměnou za nový kus. V případě že stejný kus není k dispozici a není dohodnuto alternativní zboží (např. jiná barva), bude reklamace dořešena vrácením peněz. 

Reklamační řád

Seznamte se také s reklamačním řádem, který je součástí našich obchodních podmínek.

 

 

Důležité dokumenty ke stažení

Formulář pro vrácení zboží - ke stažení

Soubory ke stažení

formulář_pro_vrácení_zboží.pdf